8.12.10

יער גאורגיה יוקם בקרוב בישראל

יוזמה של לשכת העסקים ישראל גאורגיה להקמת הפארק הגיעה היום (8.12,2010) לכלל החלטה בעקבות פגישה עם יו"ר דירקטוריון הקק"ל, אפי שטנצלר.
בפגישה שנערכה היום (8/12/2010) בת"א בין יו"ר הדירקטוריון של הקק"ל - אפי שטנצלר, אשת העסקים הגאורגית וסגנית נשיא לשכת העסקים ישראל גאורגיה - יה צ'נטלדזה , מזכ"ל מפלגת העבודה והמארח - חיליק בר ושגריר גאורגיה בישראל - ווחטנג ג'אושוילי סוכם על הקמת יער גאורגיה בישראל.
בפגישה סוכם באופן עקרוני על הקמת יער גאורגיה, ככל הנראה באזור הכרמל. במהלך הפגישה נידונו מספר אופציות והוחלט כי בימים הקרובים יבדקו האפשרויות שהיער יוקם על הר הכרמל וכן יובאו ליער במיוחד שתילים ועצים ייחודיים מגיא ורגיה.

לשכת העסקים בשיתוף נשות עסקים גאורגיות יוזמת פעילויות נוספות בהן אירוח ילדי ישובים מאזור השריפה בכרמל ברחבי גאורגיה. המשלחת של נשות העסקים מגאורגיה סיירה בימים האחרונים בישראל לאות הזדהות עם אסון השריפה בכרמל ובמטרה לסייע לתושבי חיפה והצפון שנפגעו מהשריפה.

איציק משה, יו"ר לשכת העסקים ישראל גאורגיה, שארגן את המשלחת לישראל מסר כי על אף שלא היה ביכולתה של גאורגיה לסייע לישראל במסוקים ובמטוסים, בכוונתו לעודד סיוע הומאני של העם והממשלה בגאורגיה בשיתוף נשות עסקים לנפגעי השריפה בכרמל. נשות העסקים, באירוחו של מזכ"ל מפלגת העבודה, חיליק בר, סיירה בצפון ונפגשה עם ראשי רשויות בצפון הארץ, ללמוד על הצרכים ולסייע לנזקקים. בראש המשלחת ניצבת אשת העסקים והזמרת יה צ'נטלדזה, שביקרה בישראל מספר פעמים.

לשכת העסקים ישראל גאורגיה משתפת פעולה עם מספר רשויות ברחבי הארץ ועוסקת בחיזוק הקשר בין ממשלת גיאורגיה, הקהילה העסקית והקהילה היהודית המונה 6000 נפש לבין מדינת ישראל ותושביה. איציק משה גילה כי ממשלת גאורגיה שוקדת בשנים האחרונות על חיזוק הקשר עם ממשלת ישראל.

תמונה :משמל לימין:יו"ר הדירקטוריון של הקק"ל מר אפי שטנצלר, אשת העסקים הגאורגית הגב' יה צ'נטלדזה, השגריר ווחטנג ג'אושוילי ומזכ"ל מפלגת העבודה מר חיליק

מקור הכתבה: אתר "קהילה שלנו בישראל" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה